lördag 19 juli 2008

Gotlandia

Wow. Campingtrip till Gotland blev så lyckad. I princip varje natt sov vi på annat ställe, pillade upp tältet och knökade in oss 3 killar och jag i ett tält för 3. Vi frös i alla fall inte :)

Vi hade kanonväder och jättevarmt varje dag vilket ledde till att vi även var på stranden varje dag. Olika stränder. Den första dagen på Fårö. Så vackert. Sedan tog mina batterier slut och jag glömde hela tiden köpa nya. Men jag har en massa bilder att hämta från de andra så fler bilder kommer. Första dagen hade vi heller ingen solkräm och spanjorerna var säkra på att inte bränna sig. Jag gick väl på den. Men... Vi brände oss så illa! Vi var röda som kräftor på kvällen och fick missbruka After Sun lotion till tusen! Sedan gick det över och nu är vi bruna och fina :)

Vi hyrde bil i tre dagar vilket gjorde det enkelt att at sig runt ön och se mer än om vi bara hade haft cykel. 2 andra mötte vi upp på Gotland som hade anlänt några timmar innan oss. Vi tog den billiga biljetten och var framme 02:45 på natten...


Inga kommentarer: