torsdag 10 juli 2008

Hej på franska

H: Nu måste jag fråga dig någonting allvarligt.
Jag: Jaaa... Jag hinner tänka en massa läskiga tankar om vad hon nu ska komma med.
H: Är du bra på att massera?
Jag: Vaddårå, vill du ha massage eller? Jag tänker igen en massa, om att måsta knåda rygg... Jag har normalt inget emot det men jag är seg och lat.
H: Ja jag tänkte att vi kan bytas av och massera varandras ryggar, jag har flera muskelknutar och min pojkvän avskyr att massera mig.
Jag: ...
H: Om du gör på mig så gör jag på dig.
Jag: ... Göra och göra, du vill bara ha gratismassage. Men fine, lite massage kanske inte skadar, jag har ju inte ens en lat pojkvän att tvinga.
Jag: Ok, vänd dig om. Mohahahaha...

H har sin mormor med reumatism att tacka för sina massagekunskaper. Nu känns det som att en en ångvält rullat över ryggen ett par gånger. Men jag är trots allt avslappnad. Lite för mycket kanske, måste jooobbbbaaaaa... snark.

Inga kommentarer: