onsdag 3 september 2008

Blandat

Fick en pratstund med I som tydligen funderar på att flytta tillbaka till Tyskland. För Liebe. Såklart. Jag förstår tänket.

Häromdagen berättade en kille för mig i största förtrolighet att han älskar att ligga i sängen och höra hur någon blåser håret med en hårtork eller hur någon dammsuger. "Jag älskar dammsugare!" Det är alltså själva ljudet som ska vara så härligt att lyssna på. Då var jag ju bara tvungen att dela min fetisch för skumgummi. Jag älskar att lukta på skumgummi. Tänk lite äldre typen av madrasser eller tvättsvampar. Nya såklart. Det är något med den doften som är fängslande. Så fängslande att jag som barn pillade in små bitar av skumgummi i näsan och som fick avlägsnas försiktigt försiktigt när jag sov. Det gör jag inte längre.

Till helgen är det kräftskiva på gång och troligtvis även Spanien-besök. Igår hade jag Englands-besök och snart kanske jag kan besöka någon. Det rullar på.

Inga kommentarer: