söndag 14 september 2008

Dagen idag

Äntligen har jag min klipptid och den redan imorgon! Jag trodde jag skulle få vänta minst en vecka men hade kanontur istället. Ska bli så kul att få klippa sig och så skönt att få massage i ryggen och huvudet ;)

Jag tog mig en titt på de där bootsen också. De där fina. De där jag vill ha. Men. Jag var helt plötsligt vuxen och bestämde mig för att jag redan har ett par ganska liknande så att jag faktiskt inte behöver dessa. Jo, så enkelt gick det. Vi får väl se hur länge jag kan tänka så här. Istället kunde jag köpa en jättefin och otroligt billig kofta i härligt höstig vinröd och en lång t-shirt i ljust rosa från Monki. :)

B&G är i New York från och med idag. Jag är ganska avis kan jag erkänna. Men jag får åtminstone åka till Uppsala nästa helg.

Inga kommentarer: