torsdag 28 augusti 2008

Hemma men inte landat

Åter i hemmats lugna vrå. Kom inte hem förrän ca kl två igårnatt. En lång dag blev det med flygbyte i Frankfurt och sedan resa från Skavsta in till stan och ända hem med nattbuss plus byte. Spöregnade gjorde det också. Suck.

Anyway. Jag känner mig delad till att vara tillbaka. Å ena sidan ville jag såklart stanna i paradisland och bara leva, å andra sidan känner jag mig motiverad att ta tag i mina vanliga bestyr och att träffa alla mina "mina", jag saknar mina "mina"!

Natten ägnade jag åt att drömma om resan. Så mycket har hänt och vi har sett och upplevt så mycket. Den hamnar definitivt under "aldrig glömma".

Nu väntar jag på besked och ska återlämna några böcker som är looong overdue!

2 kommentarer:

Linda sa...

Välkommen hem, vi kan väl höras nåt, kramar syster

Anonym sa...

Mensch Emmalein, das scheint ja wieder ein toller Trip gewesen zu sein...Bin schon ein bisschen neidisch. Sowohl, dass ich nicht fahren kann, als auch, dass Du keinen Reiseabstecher nach Berlin gemacht hast... :) Gros Bisous!!! Maria