lördag 2 augusti 2008

Ska inte, får inte?

Ja även om jag borde hålla hårt i slantarna kom det med ett par saker hem från stan idag. Bland annat behövde jag på ren tyska dringend nya hörlurar till min Mp3 för att överleva denna månads alla resor. De gamla funkar bara till hälften. Min fina fina pappa köpte mig ett par lite dyrare som har kanonljud och jag slapp de för 59 kr jag hade tänkt investera i... :)

Sen behövde jag lite hygien i form av deo och shampoo som min mamma snällt lät ligga kvar i korgen fram till kassan på Hemköp, tackar!

Sist men inte minst köpte jag ett par helt onödiga men ack så charmiga plastskor från Rut m.fl. i "färgen" genomskinligt. De ser ut som på bilden fast inte i den färgen alltså. 49 pix la jag ut på dem. Summa sumarum så kanske jag är rätt bra på att snåla ändå ;)

Inga kommentarer: