lördag 2 augusti 2008

Home at last

Hemma! Det tog ju bara ca 7,5 timma till slut ;) Men långt var det. Som tur var hade jag dagstidning, Mp3, ny spännande bok att påbörja och lite sömn bakom ögonlocken som allt hjälpte mig att ta mig igenom resan norrut.

Väl framme bjöd föräldrarna på god sommarsallad i stan och man kände va Yran-stämningen som tilltog allt eftersom kvällen fortskred. Imorgon blir det nog en sväng på stan även om det alltid skrämmer mig lite att springa på en massa gamla bekanta och måsta dra sitt livs historia 10 gånger. Jag tar på mig stora solglasögon så får vi se hur många som känner igen mig ;)

Jag är jätteglad att vara hemma igen, det var ett tag sedan och sommaren är ju alltid speciell. Jag andas barndom och njuter som den nostalgitrippare jag är. Imorgon kommer mer familj och jag blir ännu gladare. Då ska jag pussa söta syskonbarn och krama babymage!

Inga kommentarer: