tisdag 7 oktober 2008

Förberedelser

Funderar på att gå till något av Madrids stora konstmuseer nu i helgen, El Prado eller Reina Sofia.

Att se Guernica av Picasso vore kul och jag gillar ju allmänt konstmuseer även om jag inte går ofta. National museum i Stockholm är riktigt bra t.ex. Och en tripp upp i Faro de Moncloa, Madrids TV torn ska vara bra för en fin utsikt.

Ja vi får väl se vad det blir. Det ska hur som helst bli en urskön get away och jag njuter av bara tanken att gå i små öppna skor och få sol på näsan. Ja bara det inte blir regn då. Men, det största problemet ligger fortfarande framför - packningen. Jag ska inte checka in någon väska utan tror mig kunna trycka ner mitt liv i ett handbagage. Ja ja, vi får vällan se. Det är inte lätt att välja vad som får följa med och inte. INTE LÄTT. Och handväskan ska tydligen få plats i handbaggaget också. Hur har dom tänkt egentligen.


Men det är petitesser, jag ska ju till Madrid!

Inga kommentarer: