söndag 5 oktober 2008

New

Vi har riktigt trist väder här idag. Regn och snålblåst. Måste säga att vi varit förskonade från det nästan hela september, men nu börjar väl hösten på riktigt. Hörde att det redan snöat på andra ställen i landet. Brrr... Och just en ruskig dag som denna lyckas man ju glömma att trycka på knappen på bussen så man får åka en hållplats längre och gå tillbaka... Tur i oturen hade jag i alla fall mitt gröna paraply.

Idag var dagen då jag köpte mig en ny väska. Den gamla har gjort sitt, den har ett stort uppnött hål. Den har varit mig trogen dag som natt i mer än två år. Men nu har jag alltså en ny pärla :) Den är ganska annorlunda från mina andra väskor men snygg och stor med mycket plats, precis vad en donna i sina bästa år behöver. Ska ta någon fin bild på den snart.

Ikväll ska jag på avskedsmiddag och som så ofta ska jag ha med mig något. jag tar ett säkert kort och lagar ett stort lass smörstekta köttbullar. Mums!

Over and out.

Inga kommentarer: