fredag 24 oktober 2008

Hur bestämmer man sig?

Tiden rinner snabbt iväg och jag måste verkligen börja fundera seriöst på vad jag gör nästa år. Jag har skjutit det framför mig alldeles för länge nu. Hur mycket jag än ogillar att planera just nu så tar beslut av denne typ oftast lång tid att genomföra så det gäller att börja i tid. Tid som jag knappt har längre.

Valen ligger mellan att stanna i Stockholm och söka mig ett jobb (känns supertrist just nu) eller att bege mig ut i världen igen ( :) känns kanonlockande). Hehe ja det kanske låter som att valet är gjort redan, men så enkelt är det ju inte. Men jag kan bara inte bestämma mig. Om bara någon kunde bestämma åt mig. Fast det vill jag ju heller inte egentligen. Hmmm...

Men i ärlighetens namn så lutar det nog åt ett utlandsäventyr ändå. Jag kan inte bara sitta och vänta på något som jag inte ved det är eller om det överhuvudtaget kommer. Jag måste utnyttja min tid, jag har den ju bara nu!

Ja ja, vi får väl se hur den närmsta tiden utvecklar sig. Och har du tipps eller visdomsord så dela gärna med dig näsa gång vi ses. :)

Inga kommentarer: